راهنمای چیدمان قفسه های اداری

هرچند همه علاقمند به طراحی و دکوراسیون اداری  به شکلی مرتب هستند؛ اما اداره این فضا و حفظ نظم آن امری دشوار محسوب میشود. به عنوان مثال حفظ نظم قفسه ها و سر و سامان دادن پرونده ها امری دشوار محسوب میشود. به همین دلیل بهتر است برای چیدمان قفسه اداری از یک دستورالعمل ثابت استفاده کرد. بدین ترتیب به راحتی می توانید پرونده های مورد نیاز را هنگام ضرورت له سادگی پیدا کنید. این موضوع هرچند ساده به نظر میرسد، اما بسیار مهم است. بهتر است ابتدا شلف و قفسه هایی به تعداد مورد نیاز تهیه کنید و بعد برگه ها و پرونده ها را مطابق با دستورالعمل زیر بچینید.

قفسه یا شلف اداری چیست؟

استفاده از اکسسوری هایی مانند مجسمه، گلدان و تابلو ها تنها مختص استفاده در دکوراسیون منزل نیستند‌. میتوانید از این لوازم در طراحی دکوراسیون اداری نیز بهره بگیرید. شلف ها نوعی کتابخانه اداری هستند که علاوه بر اینکه بسیار زیبا هستند، کاملا کاربردی نیز هستند. قفسه های این کتابخانه میتواند جایگاهی برای قرار دادن این اکسسوری ها، کتاب های مرتبط، لوگو ها و زونکن ها باشد. به همین دلیل چیدمان قفسه های اداری در نظم و زیبایی فضای کاری موثر است. هنگام چیدمان قفسه ها به این نکات توجه کنید.

قفسه یا شلف اداری چیست

دسترسی راحت به قفسه های اداری

هرچند استفاده از قفسه ها امری ضروری است، اما محل قرارگیری آنها بسیار مهمتر است. هنگامی که چیدمان محیط اداری خود را تنظیم می کنید، بهتر است قفسه ها را در محلی قرار دهید که هم همه کارمندان به آن دسترسی داشته باشند، هم عبور و مرور در اطراف آن ها به آسانی امکان داشته باشد. به عنوان مثال این قفسه ها نباید در محیط های خصوصی قرار بگیرد‌ تا کارمندان هنگام استفاده از آنها معذب نشوند. میتوانید این قفسه ها را در راهروها یا لابی قرار دهید.

تجهیزات اداری دست دوم
بیشتر

با قفسه اداری دسترسی راحت برای کارمندان ایجاد کنید

چیدمان شلف اداری

این روز ها مسئله دکوراسیون و بازسازی اداری بسیار پر اهمیت تر از قبل شده است. به همین دلیل تنوع بسیار بالایی در زمینه مبلمان های اداری، میز ها و حتی کتابخانه های اداری به وجود آمده است. میتوانید از ایده های نابی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید.این ایده ها را به یک نجار ماهر بسپارید تا بتوانید یک دکوراسیون مناسب داشته باشید. این طراحی نوآورانه میتواند تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطبان شما نیز داشته باشد.

هماهنگی را در چیدمان قفسه های اداری نیز رعایت کنید

چیدمان قفسه های اداری

همانطور که میدانید استفاده از یک رنگ و تم خاص در دکوراسیون اداری امری بسیار مهم است. این موضوع هماهنگی بسیاری در فضای اداری ایجاد میکند که سبب افزایش نظم محل مار میشود. این تم کلی در دکوراسیون شلف ها نیز باید رعایت شود.

دیوار پشت قفسه و شلف اداری

هرچند بیشتر افراد تصور میکنند که قفسه ها سبب میشود یک دیوار به طور کامل اشغال شود، ما این موضوع را تکذیب می کنیم. میتوانید با نقاشی های خلاقانه نقش مهمی در تلطیف فضای اداری داشته باشید. در ادامه چند نمونه از این نقاشی ها را مشاهده میکنید.

دیوار پشت قفسه را فراموش نکنید

تاو دکور همراه شماست

اگر علاقمند به اموزش اصول دکوراسیون اداری به روش اصولی هستید میتوانید به بخش مقالات سایت تاو دکوراسیون مراجعه کنید. در این وبلاگ مقالات متعددی در زمینه انواع لوازم و دکوراسیون اداری، علل الخصوص پارتیشن شیشه ای قرار داده شده است. همچنین میتوانید مقالات متعددی در زمینه انتخاب رنگ و سایر نکات ظریف دکورایبون مشاهده کنید. کارشناسان زبده تیم تاو دکوراسیون نیز اماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان هستند.

4.5/5 - (298 امتیاز)

2 نظرات

  • دسترسی راحت خیلی مهمه حین چیدمان قفسه های اداری
    باید طوری باشه که راحت بتونی به تمام بخش ها دسترسی داشته باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.