دکوراسیون داخلی دفتر کار

ایده های پول‌ساز چیزی است که تعداد افراد زیادی در روز به آنها فکر می‌کنند. تعداد زیادی از این ایده‌ها اصلاً ارزش فکر کردن و سرمایه گذاری ندارند اما دسته‌ای از این ایده‌ها به قدری خوب هستند که می‌توانند درآمدهای کلان برای شما ایجاد کنند. اگر شما هم صاحب یک استارتاپ هستید و قصد دکوراسیون داخلی استارتاپ خود را دارید بهتر است به فکر یک دکوراسیون اداری مناسب برای این کار باشید.

اهمیت دکوراسیون اداری

جالب است بدانید حدود 20 درصد از استارتاپ‌هایی که ایجاد می‌شوند در همان سال‌های اول با شکست مواجه می‌شوند. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به شکست یک مجموعه شود. عدم اعتماد متقابلی که میان کارفرما و مشتری وجود دارد از یکی از علل شکست مجموعه‌های استارتاپی است. مشتریان برای اعتماد به یک مجموعه ناشناسی که رزومه‌ای هم ندارد نیاز به دلایل محکم‌تری از چند نوشته و اسلاید دارند. نظم و دکوراسیون مناسب می‌تواند این دلیل را به آنها ببخشد. اگر تمام کارمندان شما در یک فضای سازمان یافته و منظم مشغول به کار باشند یا به عنوان مثال از میز کار گروهی بتوانند استفاده کنند، قطعاً حس اطمینان را در مخاطب به وجود می‌آورد. از طرفی، آدمی همواره به زیبایی علاقه‌مند است. بنابراین به صورت ناخودآگاه تحت تأثیر نظم و زیبایی دکوراسیون داخلی استارتاپ شما قرار خواهد گرفت.

تأثیر دکوراسیون اداری بر روی کارمندان

تأثیر دکوراسیون اداری بر روی کارمندان

هنگامی که یک استارتاپ نوپا شروع به فعالیت می‌کند، اعضای آن مجموعه ساعات زیادی از روز خود را در فضای اداری می‌گذرانند. بدین منظور بهتر است این فضای اداری به اندازه کافی راحت، زیبا و تأثیرگذار باشد تا روحیه کار و تلاش را در کارمندان افزایش دهد. به عبارت دیگر این محل کار شماست که عنوان حقیقی خانه دوم را از آن خود می‌کند. پس حتماً باید به دکوراسیون آن اهمیت ویژه‌ای دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که دکوراسیون زیبا حدود 48 درصد بر روی روحیه کارمندان تأثیر گذار است. در ادامه شما را با نکات طلایی دکوراسیون اداری استارتاپ ها آشنا خواهیم نمود.

8 نکته اساسی در طراحی دکوراسیون دفتر وکالت
بیشتر

طراحی فضای کار باز در ادارات

برخلاف باورهای جمعی، فضای کار نقشه باز بهترین انتخاب برای دکوراسیون شرکت‌های نوپا است. این نوع از فضاهای اداری تأثیر بسیار زیادی بر روی تقویت روحیه کار تیمی و مشارکت کارمندان با یکدیگر دارند. کارمندان می‌توانند در این سبک از دکوراسیون داخلی دفتر کار به‌سادگی جلسات خود را برگزار کنند و یا به انجام وظایف روزانه خود بپردازند. میزان صمیمیتی که در فضاهای نقشه باز وجود دارد بسیار بیشتر از محیط‌های اداری با ساختار سنتی است. این انس و الفتی که میان کارمندان وجود دارد سبب بهبود عملکرد آنها می‌شود. البته می‌توان این محیط‌ها را تا حدی با استفاده از انواع پارتیشن ارزان اداری، مانند پارتیشن فریم لس تفکیک کرد. تا جلسات خصوصی در یک حریم امن برگزار شود.

فضای باز برای دکوراسیون داخلی استارتاپ

دکوراسیون داخلی راحت

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم برای گسترش و توسعه ایده اولیه خود نیاز به تلاش بسیار دارید. بنابراین با گذشت مدت کوتاهی محل کار شما تبدیل به خانه دوم شما خواهد شد. پی بهتر است از همان ابتدا دکوراسیون آن به‌قدری راحت باشد که بتوانید ساعت‌های طولانی در آن کار کنید. برای این کار بهتر است بخش‌های مختلف را برگرفته از طرح کلی یک خانه برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک آشپزخانه راحت را در طراحی دفتر خود به کار بگیرید تا هنگامی که قرار است در دفتر غذا بخورید با دردسر مواجه نشوید.

دکوراسیون داخلی راحت برای استارتاپ

دکوراسیون داخلی دفتر کار شما بازتابی از برند شماست

فراموش نکنید، آنچه که مشتری از برند شما می‌بیند نمونه کار یا کاتالوگ شرکت شما نیست، بلکه دکوراسیون داخلی دفتر شماست؛ بنابراین بهتر است در طراحی نماهای مختلف دقت و ظرافت کافی به خرج دهید. بهتر است از رنگ‌های سازمانی، شعارهای تبلیغاتی و لوگو در قسمت‌های مختلف دفتر کار بهره بگیرید تا جذابیت محل کار دو چندان شود.

بازسازی اداری تجاری
بیشتر

سخن پایانی

همان‌طور که همواره ذکر کردیم؛ تاو دکور در تمامی مراحل همراه شما عزیزان است. دکوراسیون داخلی یکی از پراهمیت‌ترین و تخصصی‌ترین مراحل افتتاح یک استارتاپ موفق است. به همین دلیل بهتر است از کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید آنچه که دقیقاً مد نظرتان است را بسازید. شما می‌توانید به طور رایگان با کارشناسان تیم تاو دکور تماس حاصل کنید و از مشاوره حرفه‌ای آنها بهره بگیرید. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

4.6/5 - (282 امتیاز)

4 نظرات

  • بهترین نوع دکوراسیون برای استارتاپ ها کدوم نوع هستش به نظر شما؟ تعداد افراد تیم ما 10 نفره

    • با توجه به نیاز و سلیقه شما میشه از مدل‌های مختلفی استفاده کرد.
      فضای کار نقشه باز می‌تونه بهترین انتخاب برای دکوراسیون شرکت‌های نوپا باشه. این نوع از فضاهای اداری تأثیر بسیار زیادی روی تقویت روحیه کار تیمی و مشارکت کارمندان با یکدیگر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.