پارتیشن پیش ساخته

پارتیشن پیش ساخته چیست؟

پارتیشن پیش ساخته (Partition) یکی از به روزترین تجهیزاتی است که به سبب وجود آن می توان محیط و فضا را به چندین بخش مختلف و مجزا تبدیل نمود.
لذا کیفیت پارتیشن پیش ساخته بسیار مهم می باشد و نیاز است که از بهترین متریال ها به دست ساخت رسیده باشد تا بتوان به خوبی و در مدت زمانی طولانی از انواع پارتیشن ها بهره و سود برد.

پارتیشن پیش ساخته را می توان در ابعاد و ارتفاع گوناگون، اشکال و طرح های مختلف و..به دست ساخت رساند و از آن ها در هر محیطی استفاده نمود.

لذا باید در نظر داشت پارتیشن ها سبب می گردند بتوان بهترین استفاده و به قولی استفاده بهینه ای را از یک فضا مثل پذیرایی، اتاق کار، دفتر کار، اتاق مطب و..داشته و از بودن در محیط لذت بسیاری برد.

پارتیشن پیش ساخته

مزایای بهره گیری از پارتیشن پیش ساخته

  • پارتیشن پیش ساخته را می توان به راحتی نصب نمود زیرا نصب این پارتیشن ها زمان بر نبوده و سختی زیادی هم ندارد.
  • پارتیشن ها در متریال های متعددی به دست ساخت می رسند مثل پارتیشن شیشه ای، پارتیشن چوبی، پارتیشن ام دی اف و..بنابراین باید در نظر داشت افراد می توانند بر اساس علایق و نیازهای خویش بهترین نوع پارتیشن را در هر نوع متریالی تهیه نموده و در هر نوع فضایی به کار گیرند.
  • اغلب افراد از پارتیشن دفتر کار یا کلینیک و..بهره می برند تا بتوانند محیط کار را به خوبی به هر بخش مجزا تبدیل نموده و فضا را به جای شلوغ سازی های اذیت کننده مرتب و منظم سازند و در هر بخش به فعالیت های متعددی مشغول گردند.
  • از دیگر مزایای پارتیشن پیش ساخته می توان به ظاهر آن اشاره نمود.پارتیشن ها از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار بوده و مطابق با هر نوع سلیقه ای می باشند.
    افرادی که علاقه دارند فضایی مدرن را به ارمغان آورند می توانند از پارتیشن های شیشه ای و افرادی که قصد دارند فضایی کلاسیک و گرم را تداعی سازند می توانند از پارتیشن های چوبی و ام دی اف بهره برند.
  • لذا همچنین می توان استفاده از این پارتیشن ها را به صورت ترکیبی داشته و از هر مدل پارتیشنی در هر گوشه از فضای خانه یا محل کار استفاده نمود تا زیبایی و ترکیب این پارتیشن ها در کنار هم چندین برابر شده و منظره بسیار زیبایی را خلق کنند.
  • باید اشاره گردد پارتیشن پیش ساخته بسیار به صرفه بوده و هزینه مناسبی را در بر دارد.
  • از دیگر مزایای این پارتیشن ها می توان به عدم محدودیت خریداران در تهیه پارتیشن اشاره نمود، خریداران می توانند پارتیشن ها را به دور از هرگونه محدودیتی بر اساس میزان علاقه و سلیقه شان تهیه ساخته و طرح بر روی پارتیشن ها را شخصی سازی شده تهیه کنند.
  • پارتیشن ها را می توان به راحتی حمل نمود و جا به جا کرد لذا در صورتی که پارتیشن متحرک را تهیه کرد می توان به راحتی پارتیشن ها را جا به جا نمود و محل نصب آن ها را در طی زمان تغییر داد
  • پارتیشن ها دارای طول عمر و ماندگاری بالایی هستند و می توان تا چندین سال از این نوع پارتیشن ها استفاده نمود..
عکس پارتیشن شیشه ای
بیشتر

لذا در ادامه به معرفی انواع پارتیشن های پیش ساخته اشاره می کنیم و به مزایای بهره گیری از آن ها اشاره می کنیم.

پارتیشن پیش ساخته

انواع پارتیشن های پیش ساخته

این پارتیشن ها در هر متریالی دارای مزایا و معایب متعددی هستند که نیاز است افراد از این موارد مطلع باشند و بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را در خصوص تهیه هر یک از این پارتیشن ها داشته باشند.

پارتیشن ها با متریال های متعدد می توانند زیبایی فراوانی در فضا ایجاد ساخته و سبب گردند افراد از ترکیب پارتیشن ها با محیط در محل کار یا منزل و..لذت ببرند.

پارتیشن پیش ساخته

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای دارای انواع متعدد پارتیشن پیش ساخته شیشه ای تک جداره و دوجداره هستند که افراد می توانند بر اساس نیاز خود هر یک از این پارتیشن ها را تهیه نمایند.

تنها نکته ای که در قبال پارتیشن های تک جداره و دوجداره شیشه ای می توان لحاظ نمود این است که پارتیشن های دو جداره به عنوان عایق صدا شناخته می شوند و میزان آلودگی صوتی را به خوبی از بین برده و آن را کاهش می دهند و افراد می توانند این نوع پارتیشن را جهت کاهش میزان صدای محیط تهیه کنند.

مزایای پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن های شیشه ای دارای شفافیت بسیار بالایی هستند و بدین سبب به خوبی می توانند نور را از خود عبور داده و فضای پرنور و شفافی را تداعی سازند و به سبب این مسئله می توانند فضای داخلی محیط را بسیار بزرگتر از آنچه که هست تداعی سازند و آرامش را در فضا به ارمغان آورند.
  • پارتیشن پیش ساخته شیشه ای دارای ضخامت بسیار خوبی بوده و به همین سبب ایمنی و امنیت خوبی دارد.
  • پارتیشن های شیشه ای را می تواند به راحتی تمیز نمود.
  • این نوع پارتیشن ها دارای انعطاف بسیار خوبی هستند.
  • هزینه نصب و اجرای پارتیشن های پیش ساخته شیشه ای مناسب بوده و به نسبت دیگر انواع پارتیشن ها کم هزینه تر می باشد.
پارتیشن شیشه ای چیست ؟
بیشتر

معایب پارتیشن های شیشه ای

  • با اینکه این نوع پارتیشن ها دارای ضخامت خوبی هستند ولیکن نمی توان با قطعیت گفت که امکان شکستگی پارتیشن های شیشه ای وجود ندارد لذا این پارتیشن ها می توانند در صورت برخورد ضربه و فشار شکسته و از بین روند.
  • از دیگر معایب پارتیشن های شیشه ای می توان به این مسئله اشاره نمود که از نظر برخی افراد این پارتیشن ها به سبب شفافیت حریم خصوصی را حفظ نمی کنند ولی این مسئله ایراد جدی ای تلقی نشده و از نظر برخی افراد این شفافیت در محیط کار توسط پارتیشن پیش ساخته اداری بسیار می تواند زیبایی فضا را چندین برابر سازد.همچنین افراد می توانند پارتیشن شیشه ای را در نوع مات تهیه کنند و به طور کل مانع دید فضای داخلی محیط با پارتیشن شیشه ای مات شوند.

پارتیشن پیش ساخته

پارتیشن پیش ساخته چوبی

پارتیشن های چوبی یکی از زیباترین انواع پارتیشن ها هستند که می توان آن ها را در هر شکل و طرحی به مانند دیگر انواع پارتیشن به دست ساخت رساند.

مزایای پارتیشن چوبی

  • پارتیشن های چوبی را می توان در اشکال گوناگونی طراحی نمود و افراد می توانند این پارتیشن ها را در رنگ های روشن یا تیره تهیه کنند.
  • پارتیشن های چوبی عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی هستند.
  • پارتیشن پیش ساخته چوبی را می توان در هر فضایی نصب نموده و از زیبایی آن لذت برد.

معایب پارتیشن های چوبی

  • پارتیشن چوبی هزینه و قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پارتیشن ها دارد.
  • پارتیشن های چوبی میزان مقاومت کمتری در برابر رطوبت و..دارد.

پارتیشن پیش ساخته

پارتیشن پیش ساخته ام دی اف

پارتیشن ام دی اف زیبایی بسیاری داشته و مدرن و امروزی می باشد.لذا پارتیشن پیش ساخته اداری ام دی اف بسیار در محیط های اداری و دفاتر کار مورد استفاده بوده و محبوب می باشد.

مزایای پارتیشن ام دی اف

  • این نوع پارتیشن عایق صوتی و حرارتی خوبی می باشد.
  • دارای انعطاف خوبی است.
  • پارتیشن پیش ساخته ام دی اف را می توان در هر فضایی نصب و اجرایی نمود.
  • می توان این نوع پارتیشن را در طرح ها و اشکال با رنگ های متنوعی به دست ساخت رساند.
  • این نوع پارتیشن هزینه مناسبی را در بر دارد.
پارتیشن شیشه ای طرح دار
بیشتر

معایب پارتیشن ام دی اف

  • تورم به هنگام رطوبت زیاد در محیط
  • غیر قابل ترمیم بودن این پارتیشن به سبب ضربه، خراشیدگی و..

پارتیشن پیش ساخته

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی یکی دیگر از انواع پارتیشن هایی است که می توان آن ها را در هر طرح و رنگی تهیه نمود و این نوع پارتیشن ها در فضاهایی که دارای رطوبت بالایی دارند بسیار می تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

مزایای پارتیشن پیش ساخته آلومینیومی

مقاومت بالا در برابر رطوبت

معایب پارتیشن های آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی می توانند سبب ایجاد برق گرفتگی شوند زیرا هیچ نارسایی در برابر فلزات و..ندارند.

لذا تمامی این پارتیشن ها به سبب مزایایی که دارند استفاده و طرفداران بسیاری دارند و همانطور که اذعان شد میزان مزایای انواع پارتیشن پیش ساخته بیش از معایب آن ها می باشد.

پارتیشن ها به سبب متریال های متعددی که دارند این امکان را فراهم می سازند تا خریداران با در نظر داشتن نوع متریال و مزایا و معایب آن جنس بتوانند به خوبی به تهیه پارتیشن پیش ساخته اداری یا غیر اداری مد نظر بپردازند و علاوه بر پرداخت هزینه ای مناسب از کیفیت بسیار بالای این پارتیشن ها لذت ببرند.

پارتیشن ها نیز دارای کاربردهای متعددی هستند و می توان آن ها را به عنوان پارتیشن هر محل مورد نظری اجرایی نمود مثلا پارتیشن بندی سالن زیبایی، پارتیشن مطب دندانپزشکی و.

بنابراین افراد می توانند از این پارتیشن ها در هر نوع و جنسی در هر محلی بهره گیرند و حتی بر روی آن ها لوگوی دفتر کار و.. را بر روی آن طراحی کنند.افراد می توانند جهت تهیه انواع پارتیشن در هر طرح و رنگی با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت نیز با تاو دکور تماس حاصل کنند.

قیمت پارتیشن چقدر است؟

.پارتیشن ها بر اساس تعداد پارتیشن، میزان ارتفاع و ضخامت، نوع و متریال و طراحی های شخصی سازی شده و..دارای قیمت های متفاوتی هستند بنابراین پیشنهاد می گردد افراد جهت اطلاع از قیمت روز پارتیشن ها با تاو دکور تماس حاصل نمایند.

آیا پارتیشن پیش ساخته را می توان شخصی سازی شده طراحی کرد؟

بله افراد می توانند به هر صورت که قصد دارند پارتیشن های مد نظر را با طراحی های منتخب تهیه کنند.خریداران می توانند بدین سبب با تاو دکور تماس حاصل کنند

پارتیشن پیش ساخته قابل جا به جایی می باشد؟

بله در صورتی که پارتیشن های متحرک تهیه گردند می توان آن ها را در هر زمان جا به جا نمود.

4.5/5 - (33 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.